12 listopada 2010

Dłuuugi weekend jest na prawdę potrzebny choćby do tego żeby trochę odpocząć.  Wyobrażacie sobie że mam całe 4  dni wolnego czasu tylko dla siebie to jest po porostu fantastyczne. Wczoraj byłam w koninie  z rodzinką i nawet nawet było dziś rano w mieście po prezent dla Karoliny a wieczorem zapowiada się na prawdę niezła imprezka z moimi dupami kochanymi szkoda tylko że Marta nie może iść. Jutro Grudziądz albo Tychy jeszcze nie wiem w którym kierunku się wybrać nie mam pojęcia być może pojade jeszcze gdzie indziej. i niedziela spędzona w domu. generalnie odsypiam te nieprzespane noce i regeneruje baterie na kolejne tygodnie ;D


 z Martą moją najlepszą przyjaciółką

 z Kasią i Martą 
Kiedyś zrobione nawet nie wiem jak mi sie udało.












Udanego weekendu.! <3

2 komentarze:

  1. świetny blog :)
    pozdrawiam i powodzenia w spełnianiu marzeń życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaaaki małolat byłaś ;* haha

    OdpowiedzUsuń