13 listopada 2010

dziś jak dla mnie dzień zaczął się o 12:30 ;) bardzo fajnie spało się aż 10 godzin xd zregenerowała baterie fizycznie psychicznie nastawiam się n a nowy tydzień wkuwania i życia z moimi wariatami z 1c czego już się nie moge doczekć.! mam nadzieje że wiecie że jesteśmy najlepszą najbardziej zajebistą klasą w ekonomiku.? no jasne że wiecie. ;p dziś miałam jechać do grudziądza ale coś nie wyszło po tym jak wstałam o 12:30 wiec nie pojechałam ale za to spędzam miły dzień z rodzinką co dziwne bo ostatnio tylko sie z nimi kłuce. Generalnie plan na moje sobotnie popołudnie kształtuje się tak:
1) chwilkę posiedzieć w necie,
2) obejżeć dużo babskich filmów
3) mały salon piękności w moim wykonaniu
4) kąpiel
5) i znowu pójdę spać.
Bardzo interesujące wiem ale generalnie nie ma co robić a chce jak najwiecej odpocząć.
Chyba nadużywam słowa generalnie ;p

Co sądzicie o wyjeździe na sylwestra do Wiednia ?


Udanego weekendu ;* <3

3 komentarze:

  1. fajne popołudnie :D
    Wyjeżdżasz na sylwka do Weidnia ? Ja tez chce.;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jeszcze nie wyjeżdżam to tylko pomysł moich rodziców a jeszcze się nie zdecydowali czy jedziemy poza tyj ja sama nie wiem czy to dobry pomysł jest. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tym Wiedniem ;p
    a poooopołudnie he no suuper przynajmniej wypoczęłaś ;oo
    Ninka <.3

    OdpowiedzUsuń