8 listopada 2010

Przyjaciele

Tak więc dziś napisze troszke o tym że warto jest mieć przyjaciół i że człowiek bez przyjaciela nie umie żyć. Przyjaciel jest jak nasz ukochany miś z dzieciństwa zawsze możemy go przytulić, opowiedzieć co się działo a on wiernie wysłucha zawsze powie nam to co chcielibyśmy usłyszeć a także pomoże nam w różnych skomplikowanych sytuacjach  życiowych. Ja bez swoich przyjaciół byłabym nikim nie osiągnęłabym tego  do czego dotarłam.Bez was kochani byłoby na prawdę nudno.! nie byłoby tego śmiechu na lekcjach PO, w drodze na przystanek czy wielu innych głupich sytuacji. Bardzo wam dziękuje bo wiem że mogę na was zawsze liczyć kiedy jestem wykończona po ciężkich próbach w teatrze a teraz jest to częstsze bo dostałam 2 rolę i próby mam codziennie do wieczora a później nauka i wiem że jestem wkurzająca bo inaczej nazwać się tego nie da ale wybaczcie mi. Mogę wam wszystko powiedzieć i liczyć na waszą pomoc bogdyby nie wy to nie wzięłabym 2 roli a jeżeli bym ją nawet wzięła to zawaliłabym szkołę a wy mi na to nie pozwalacie dajecie mi ściągi robicie je za mnie dajecie zadania domowe i  co najważniejsze wspieracie mnie cholernie bardzo.!
na załączonym obrazku widzimy:
 od lewej strony od góry : Martusia, ja, Ewa, ja Marta, ja Ola, 2 
rząd: ja, Kasia Sylwia, ja Klaudynka, ja, Kali, Anka 
 3 rząd od lewej : ja, Evelina, Adam, ja 
KOCHAM WAS.! <3

1 komentarz: